dettablevnamnet

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Malin :D - 29 maj 2011 17:25

Dagens andra inlägg, stolt...

Har bara för jävla tråkigt.

Ingen är inne på msn, ingen soial iaf, förutom ngn jävla kristoffer somm e 19 och tjatar om sex... tror dom seriöst jag går med på sånt ?? ;oo, då e dom helt dumma i huvudet kan man säga,skulle aldrig baa bestämma genom msn ''nu träffas vi och knullar'' liksom... HAHAH, då hade man varit jävligt horstämplad... ? :o, Och med en som e 19, euwww ! ! ! ... skaffa en knullkompis som e med på de ist xD.


Jag pratar iaf med kristina i tele... Ibland e vi jättesociala, och ibland är vi helt döda typ. Just nu snackar vi om att hon vill slänga ut sin data, eller sno hennes föräldrars bil och köra hit och bo hos mig. Det får hon gärna för mig (Y)


Laddat ner lite ny musik till mobilen, mest dance och såna ^^, <3

Har tröttnaat på att pop-musik, så nu e det mest barnlåtar, hardstyle, techno, rock som gäller... inte riktigt lika uttjatat liksom :).....


Fick innan veta att brossan ska ha ny mobil, Iphone 4, fatta vad jag blev avis : (((, Ska tvinga mamma och pappa köpa en iphone med fritt internet till mig, ANNARS DÖR JAG !!!!


Idag på mors-dag fick mamma en liten nalle av mig när jag kom hem, orkar inte anstränga mig oc köpa ngt mer, men hoppas hon blev glad iaf.


Imorrn är det skola, so fucking bad ! ... Ska inte göra något vad jag vet förutom den, blir väll Dannr ellert ngn söt komis, får se vad man pallar och inte pallar :)


Nu ska jag fixa lite abjjs redigeringar, Puss.

Av Malin :D - 29 maj 2011 13:30

Hejjsan !

Nu hann man inte blogga igår :((

Men igår hämtade Clara & Hennes mammie mej redan vid 10 på morgonen ^^, Sen stack man in till hässleholm och shoppade med Clara, hon köpte en massa.... Och jag köpte bara mat :D, Åt på pastavagnen, skiiitgott!!!<3 Prövade assexiga kläder, kommer bid sen (A)<3,  när vi satt på stationen eller utanför när vi skulle hem körde bilarna från crusingen omkring, i en bil satt 6 skitsexiga killar , fast en var ful... alla utan tröjor och tutade, vinkade, pussmunnade mot oss, och försökte klämma på pattarna (våra) elelr hur man ska förklara xD. asgarv säger jag bara.... TÖNTAR ;), 

När  vi kommit till tyringe stack vi till clara bytte, hon byxor... sen stack vi till hennes pappas lägenhet var där, stack hem till mig, stack till hennes pappas lägenhet... Sprang ut och fotade.. Skreeeeekkk , Smygfotade danne's daddie, och nille.... HAHHA , Clare e sjuk xD<3

Efter det var vi  med daniel en stund., sen skulle clara hem så jag och danne stack vi upp till han , kollade på teckat och chillade :),


Bilder från igår:


   Muslim hos Clara <3   Muslim hos Clara <3   Vardags outfit (L   Skolavslutning <3   Vardags outfit<3   Strippande muslim (A.... Ursäkta min feta mege...   Skolavslutnings outfit <34   Yeahh <3




HAHAH, bilderna e bara för seriösa , men älskar dom, man bara asgarvar åt dom :')<3

Sov hos danne inatt och kom nyss hem ;,,, ( saknar han :(<3


Nu ska man snart äta, Puss.


Love u Daniel


Presentation


En glad skånebrud :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards