dettablevnamnet

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Malin :D - 23 maj 2011 20:06

Tjeena !


Första inlägget på denna bloggen, JÄVLIGT STOLT faktiskt ! (Y)

Just nu sitter man och snackar om procent & prov med Clara.. Hon e helt trög om jag ska va ärlig , men älskar henne ändå. <3

Idag har dagen gått riktigt trögt...

Har liksom varit hema utan ngn kompis hela dagen :(.

Bakade iaf pizza på hemkunskapen, hyfsat gott (L), Jag & my kan liksom inte göra äcklig mat ;)-

Mamma undrade direkt om jag rökte när jag kom hem, för ngn av hennes kompisar hade visst sett mig, sa man nej lite gulligt så trodde hon på mig. Riktigt glad över det ! , liksom jag har ju slutat förutom på fester och festivaler :).

Har försökt plugga till spanska provet imorgon, men känns som om att jag inte fattade ett skit av det jag tränade på. Förväntar mig IG i spanskan typ. :), Men skitsamma, orkar inte bry mig om det språket, ändå bara tråkigt.


Nu ska jag snart ner och glo Tv, men först kommer lite bilder från tyringe-dagarna och några andra. Fyfan vad jag saknar dom dagarna !


  Snyggingen (L)   Jag xD   Sötnosen <3   Ben ten läsk (A)   Blomma (A)



Puss.


Presentation


En glad skånebrud :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards