dettablevnamnet

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

NyDuschad (L

Av Malin :D - 27 maj 2011 22:04

Hej Igen för typ tredje gången idag ! 


Nu e man hemma och tuggar tuggummi! <3

Stack hem från Björn efter vi fikat lite, eller ja.... ätit popcorn, choklad och coca cola :D; orkade jag inte stanna längre... Gick man hem, ringde och snackade med Kristina på vägen hem (A) <3, när jag skulle ta extranycklen som hänger här ute ngnstans var den spindelnät så stod och tog nyckelknippan med en pinne typ... Kristina verkade tycka jag var dum i huvudet när jag förklarade hur jag gjord (aa.

Efter man snackat med henne duschade man och sånt och nu sitter man här.. :)<3, 

Nu ska jag iaf sova, Puss.<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin :D - 30 maj 2011 21:55

SHAAASHHAA :D. Idag efter skolan var man med clara, :P, kul ! <3 Imorrn blir det sola hos henne 8)).. Jag o clara bara chillade och sprang runt som vanligt, jag ska jobba på Arres nya porrklubb ½!!! :D, (A <3 Kvällen var man med Sikmon,...

Av Malin :D - 30 maj 2011 18:43

Shaa :D, Kom nyss från clara, ska äta nu , sen ut och olla med kompisar igen... längre inlägg komerm :P Puss. ...

Av Malin :D - 29 maj 2011 17:25

Dagens andra inlägg, stolt... Har bara för jävla tråkigt. Ingen är inne på msn, ingen soial iaf, förutom ngn jävla kristoffer somm e 19 och tjatar om sex... tror dom seriöst jag går med på sånt ?? ;oo, då e dom helt dumma i huvudet kan man säga,s...

Av Malin :D - 29 maj 2011 13:30

Hejjsan ! Nu hann man inte blogga igår :(( Men igår hämtade Clara & Hennes mammie mej redan vid 10 på morgonen ^^, Sen stack man in till hässleholm och shoppade med Clara, hon köpte en massa.... Och jag köpte bara mat :D, Åt på pastavagnen, skiii...

Av Malin :D - 27 maj 2011 19:09


ShooBree :D Nu har man varit med Simon och dampat, satt bak ica som vanligtr och bara stirrade, sedan körde Robin förbi hela tiden med bilen och dampade... OVANLIGT ! x'D... Just nu sitter man hos Björn med resten av familjen och Andreas söta vov...

Presentation


En glad skånebrud :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards