dettablevnamnet

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

BästaLunchenPåLänge (L)

Av Malin :D - 25 maj 2011 21:32

Heyysan :D

Idag var det asballe lunch :D, stack till ivars, åt pommes ASGOTT!, sedan köpte man glass, sedan gick man till samaya och handlade power king , ASGOTT, sedan kom man tillbaka till skolan var lite med Danne utasn att missa ngt av lektionen, förutom 5 min, STOLT! <3, Detta gjorde jag med mina underbara älsklingar My, Clara & Kristina, älskar er verkligen <3.


  Yummy maaaat ;D<3







Efter skolan stack jag , Clara & mammie in till hässleholm och skulle ta 2 hål till i öronen, när man kom dit var den strömavbrott i gallerian, men det fixade sig så det blev fixat sen.. ;), Trodde det skulle göra ont, men det gjorde det faktiskt inte, blev JÄTTTEEEEGULLLIIGT enligt mig :), 



   den lilla gjorde man idag :)   Det längst upp gjorde man idag (Y


DÅLIGA BILDER JAG VET !  <3



Efter hålen var fixade stack jag & clara in på h&m och hittade ettpar extremt sexiga outfittar: 


   En söt gubbe vi fotade <3   Ett livve jag SKA köpta. :)   Sexiga tjejerna där :)   JAAAAG ;D   VI <3



Orkar inte ta och lägga upp fler bilde r^^<3


Sedan nu på kvällen var man med clara och dampade med cp:ungens mamma som skällde ut oss för vi plingade på deras dörr typ 3 gånger :D:D:D<3, ASROLIGT <3, sedan stack man till byn med danne & clara, sen stack clara hem. så var jag bara med Daniel och kom nyss hem :)<3


Imorrn blir det nog inget bloggande, ska natta hos pojjken (A




Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin :D - 30 maj 2011 21:55

SHAAASHHAA :D. Idag efter skolan var man med clara, :P, kul ! <3 Imorrn blir det sola hos henne 8)).. Jag o clara bara chillade och sprang runt som vanligt, jag ska jobba på Arres nya porrklubb ½!!! :D, (A <3 Kvällen var man med Sikmon,...

Av Malin :D - 30 maj 2011 18:43

Shaa :D, Kom nyss från clara, ska äta nu , sen ut och olla med kompisar igen... längre inlägg komerm :P Puss. ...

Av Malin :D - 29 maj 2011 17:25

Dagens andra inlägg, stolt... Har bara för jävla tråkigt. Ingen är inne på msn, ingen soial iaf, förutom ngn jävla kristoffer somm e 19 och tjatar om sex... tror dom seriöst jag går med på sånt ?? ;oo, då e dom helt dumma i huvudet kan man säga,s...

Av Malin :D - 29 maj 2011 13:30

Hejjsan ! Nu hann man inte blogga igår :(( Men igår hämtade Clara & Hennes mammie mej redan vid 10 på morgonen ^^, Sen stack man in till hässleholm och shoppade med Clara, hon köpte en massa.... Och jag köpte bara mat :D, Åt på pastavagnen, skiii...

Av Malin :D - 27 maj 2011 22:04

Hej Igen för typ tredje gången idag !    Nu e man hemma och tuggar tuggummi! <3 Stack hem från Björn efter vi fikat lite, eller ja.... ätit popcorn, choklad och coca cola :D; orkade jag inte stanna längre... Gick man hem, ringde och snackade...

Presentation


En glad skånebrud :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards