dettablevnamnet

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Hos Brossan :P

Av Malin :D - 27 maj 2011 19:09

ShooBree :D

Nu har man varit med Simon och dampat, satt bak ica som vanligtr och bara stirrade, sedan körde Robin förbi hela tiden med bilen och dampade... OVANLIGT ! x'D...

Just nu sitter man hos Björn med resten av familjen och Andreas söta vovve Jack. Fyfan vad han e söt <3

Har ätit fyllt fransbröd och det var otroligt gott, :D,

Björn har det kallt i sin lägenhet... Wääääh!!!,


Imorgon blir det att åka till Hässleholm igen, med Clara. Dom hämtar mig redan klockan 10 på morgonen, sedan är vi där så länge vvi orkar, sedan sticker vi hem. I och med att det är crusing så finns det BOYS att titta efter, (aaa), vem bryr sig om bilar liksom? :'D

När man kommer hem sen ska man kanske va lite till med Clara, men vet inte riktigt..., Om hon orkar vill jag (A), sedan vid 8 på kvällen eller något sånt så träffar man Daniel och sover hos han till söndag, LÄNGTAR; LÄNGTAR !! <3.


Dessa dagarna som har varit än = torsdagkväll och idag (fredag) har varit underbara med alla, hoppas dom blir lika bra resten av dagarna också (LL).



Nu ska jag redigera bilder och sånt på hans data om jag hittar någon rolig .. :''). Eftersom jag inte har några nya bilder på Björns data som jag sitter på nu så här kommer en gammal bild :D,


Puss.



  Ingen fara, jag röker inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin :D - 30 maj 2011 21:55

SHAAASHHAA :D. Idag efter skolan var man med clara, :P, kul ! <3 Imorrn blir det sola hos henne 8)).. Jag o clara bara chillade och sprang runt som vanligt, jag ska jobba på Arres nya porrklubb ½!!! :D, (A <3 Kvällen var man med Sikmon,...

Av Malin :D - 30 maj 2011 18:43

Shaa :D, Kom nyss från clara, ska äta nu , sen ut och olla med kompisar igen... längre inlägg komerm :P Puss. ...

Av Malin :D - 29 maj 2011 17:25

Dagens andra inlägg, stolt... Har bara för jävla tråkigt. Ingen är inne på msn, ingen soial iaf, förutom ngn jävla kristoffer somm e 19 och tjatar om sex... tror dom seriöst jag går med på sånt ?? ;oo, då e dom helt dumma i huvudet kan man säga,s...

Av Malin :D - 29 maj 2011 13:30

Hejjsan ! Nu hann man inte blogga igår :(( Men igår hämtade Clara & Hennes mammie mej redan vid 10 på morgonen ^^, Sen stack man in till hässleholm och shoppade med Clara, hon köpte en massa.... Och jag köpte bara mat :D, Åt på pastavagnen, skiii...

Av Malin :D - 27 maj 2011 22:04

Hej Igen för typ tredje gången idag !    Nu e man hemma och tuggar tuggummi! <3 Stack hem från Björn efter vi fikat lite, eller ja.... ätit popcorn, choklad och coca cola :D; orkade jag inte stanna längre... Gick man hem, ringde och snackade...

Presentation


En glad skånebrud :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards