dettablevnamnet

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Malin :D - 24 maj 2011 20:48

HeejsanSvejsan :D<3

Idag har man haft en jävligt rolig dag , <3

Regnat hela dagen, sådär, men man överlever väll :P<3

Iskolan var det damp med tjejerna och danne som vanligt :P. 

På lunchen drog jag & kristina hem till mig och åt, sedan blev det handla godiiis till provet :)<3.

Spanska provet gick skit, sket i en sida för pallade verkligen inte. :), om jag får ett G är jag iaf nöjd :D, 

Vi hade Kerstin som vikare, ganska rolig faktiskt och man fick tugga godis på lektionen (A/. Efter provet var nästan allt godis uppätit tackvare mig & clara... Vi var lite kära i godiset (A)

Efter provet (andra gågen, vet), så stack man hem med Kristina och åt mackor, satt vid datan och bara chillade lite (A,

Sedan kom solen fram lite så stack vi ut och försökte fånga Kristinas kaniner som hade rymt men lyckades inte, sedan började det reggna... Fyllde vi vattenballonger, bytte om till pyjamas och hade vattenkrig, askul :D <3

Sedan frös man bajjsmkt :((.

 3 bilder från dagen : 

   HAHA xD <3   <3   Sexiga pyjamaser va ? <3



Puss.




Presentation


En glad skånebrud :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards